Myynti kasvuun – tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!

Musti ja Mirri halusivat hallita tuotekoulutuksiaan tavalla, jolla he pysyisivät kartalla henkilöstönsä osaamisen tasosta. Niinpä he ottivat MPS Prewisen Musti ja Mirri Campuksen käyttöönsä lokakuussa 2015 ja tuottavat nyt aktiivisesti verkkokurssisisältönsä itse Prewisen työkaluilla.

Prewisen työkaluilla he hallitsevat tuotekoulutuksiaan ja jalkauttavat tietoa eri kohderyhmille digitaalisesti, mikä säästää heidän aikaansa ja resurssejaan. Kurssit ovat interaktiivisia ja niitä on helpompi tehdä kuin perinteisiä Power Pointeja. Aktiivisia käyttäjiä Mustilla ja Mirrillä on Suomessa noin 500, joista aktiivisimmat ovat myymälöistä. Heidän Norjan ja Ruotsin työntekijänsä aloittivat Campuksen käytön syksyn 2016 aikana.

Miksi MPS Prewisen verkkokoulutusratkaisu?

Erinomainen asiakaspalvelu on Mustissa ja Mirrissä tärkeää. Työntekijät haluavat osata myymälässä vastata asiakkaiden vaihteleviin kysymyksiin tuotteista ja lemmikkien hyvinvoinnista. He myös kokevat verkko-opiskelun nykyaikaiseksi tavaksi kartuttaa omaa osaamistaan.

Kurssin kävijöiden suusta:

"Tämä Campus on mahtava, kun saa kerrattua ja opittua uutta."

"Ihan mahtavalta tuntuu koko oppimisympäristö."

"Milloin tulee uusia kursseja, kun ollaan hieman addiktoiduttu näihin? Illalla sohvalla menee aika mukavasti selatessa."

Työntekijöitä ja myymälöitä Mustilla ja Mirrillä on ympäri Pohjoismaita, minkä vuoksi työntekijöiden saaminen samaan paikkaan koulutuksen ajaksi oli haastavaa. Prewisen työkalujen myötä, työntekijä saa nyt itse päättää milloin, missä ja miten paljon opiskelee. Verkkokoulutusratkaisu on lisäksi tehokas; käyttäjille kohdistetaan juuri heille tarpeelliset kurssit, jolloin oma oppimisympäristö pysyy selkeänä ja käyttäjä näkee itsekin statistiikkaa kurssisuorituksistaan.


Kuva: @mustijamirri / Twitter.

Lue lisää case-esimerkeistämme:

Teleste: Laadukasta verkkokurssien suunnittelua MPS Prewisen konsultointituella

Myynti kasvuun – tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!

RAY:n pelituotteet tutuiksi tuotekoulun ja pelivisan avulla

KONE I-Meet opettaa astumaan asiakkaan maailmaan

VR valjasti verkon asiakaspalvelukoulutukseen