Asiakaspalvelu- ja tuotekoulutuksen verkkosisällöt
Mitä kovempaa on kilpailu, sitä tärkeämpää on huolehtia myynnin ja asiakaspalvelun tasosta. Tieto uusista tuotteista ja palveluista on saatava perille nopeasti ja aktivoivasti. Asiakaspalvelussa ja myynnissä tarvitaan jatkuvasti monenlaista osaamista – mutta oppiminen on tehtävä helpoksi.
Haluamme tarjota kumppaniverkostollemme mielekästä ja motivoivaa tuotekoulutusta, joka vastaa nykyaikaisten koulutusvaatimusten tarpeita. Vastaanotto on ollut innostuneen positiivista.
Heikki Rinta-Panttila
Palveluhallinnan kehityspäällikkö
Verkkokoulutuksilla tehoa asiakaspalveluun ja tuoteosaamiseen
Mitä myyn ja kenelle? Miten tuotan sovitun palvelun standardiemme mukaisesti? Miten käyttäydyn brändimme hengen mukaisesti? Miten käännän tuotteen ominaisuudet juuri tämän asiakkaan hyödyiksi? Miten saavutan tavoitteeni?
Myynti- ja asiakaspalvelutyötä ei voi koskaan osata täydellisesti. Vaikka faktat olisivat hallussa ja prosessi hoidossa, tarvitaan myös vuorovaikutustaitoja. Siksi asiakasrajapinnassa työskentelevien koulutus on parhaimmillaan siellä, missä työtä tehdään. Mobiiliratkaisut voivat auttaa esimerkiksi tuotetiedon löytymisessä tai argumentoinnin oppimisessa.
Vuorovaikutustaitoja voi harjoitella vaikkapa digitaalisen parityöskentelyn kautta. Erilaisten asiakastilanteiden simulointi sopii erityisesti silloin, kun palvelukin tapahtuu verkon yli.
B2B-myynnissä on tärkeää ymmärtää myyntiprosessi, suunnittelu ja seuranta sekä oma ajankäyttö. Suppilo mahdollisuuksista kaupan klousaamiseen muuttuu eläväksi ja konkreettiseksi, kun sitä saa opiskella hyvin suunnitellun, omalle organisaatiolle tehdyn verkkokoulutuksen avulla. Ehkä sinne CRM:äänkin oppii sitten kirjaamaan ne oikeat asiat?
MPS on toteuttanut vuosien varrella B2B- ja kuluttajayrityksille lukuisia digitaalisia ratkaisuja myynnin ja asiakaspalvelun oppimiseen. Käyttäjälähtöinen suunnitteluprosessimme takaa, että koulutuksesta ei tule pelkkää tuotetietojen luettelointia tai myynnin prosessikaavioita. Luomme sisältöjä, jotka auttavat oivaltamaan, innostumaan ja kohtaamaan.
Myynti kasvuun
– tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!
"Kurssit ovat interaktiivisia ja niitä on helpompi tehdä kuin perinteisiä Power Pointeja."
Noora Saloranta, HRD Specialist
Aiheeseen liittyvät muut palvelut
Compliance -verkkosisällöt
MPS on toteuttanut vaikuttavia compliance-verkkokoulutuksia useille kymmenille organisaatioille.
Compliance discussion tool – oikein toimimisen juurruttaja
Organisaation keskeisimmän sääntökokoelman tulisi olla jokaisen selkäytimessä.
Oppimisen pelillistäminen
Pelillistäminen on yksi tehokkaimmista lähestymistavoista, kun halutaan kasvattaa innostusta oppimiseen.
Perehdytyksen verkkosisällöt
Verkkokoulutus tarjoaa hyvät eväät oikea-aikaiselle ja paikkariippumattomalle perehdytysohjelmalle.
Strategialuotain
Strategialuotaimen avulla viestitään ja haastetaan yrityksen strategisia valintoja ja niiden toteuttamisen edellytyksiä.
Strategiatyökirja
Strategiatyökirja on tiimin vaiheittain etenevä keskusteluttaja, joka tuo strategian keskeiset kohdat pohdittaviksi.
Turvallisuus ja laatu
Rakenna kokonaisvaltaista turvallisuusjohtamista digitaalisten ratkaisujen avulla.
Value resolution tool - tiimin arvolupaukset
Anna tiimien itse tarkentaa, miten ne toteuttavat ja seuraavat arvojen mukaista toimintaa.
Lisää aiheesta blogissamme
Eevi Kuokkanen
Lähikoulutuksesta verkkoon
Eevi Kuokkanen
Compliance-koulutus verkossa – kolmas aalto
Ota yhteyttä


