Asiakaspalvelu- ja tuotekoulutuksen verkkosisällöt

Mitä kovempaa on kilpailu, sitä tärkeämpää on huolehtia myynnin ja asiakaspalvelun tasosta. Tieto uusista tuotteista ja palveluista on saatava perille nopeasti ja aktivoivasti. Asiakaspalvelussa ja myynnissä tarvitaan jatkuvasti monenlaista osaamista – mutta oppiminen on tehtävä helpoksi.
Asiantuntijamme
Tatu Artman
Tatu Artman
tatu.artman@mps.fi +358 50 562 7894
TUTUSTU

“ (1)

Haluamme tarjota kumppaniverkostollemme mielekästä ja motivoivaa tuotekoulutusta, joka vastaa nykyaikaisten koulutusvaatimusten tarpeita. Vastaanotto on ollut innostuneen positiivista.

 

Heikki Rinta-Panttila

Palveluhallinnan kehityspäällikkö

Verkkokoulutuksilla tehoa asiakaspalveluun ja tuoteosaamiseen


Mitä myyn ja kenelle? Miten tuotan sovitun palvelun standardiemme mukaisesti? Miten käyttäydyn brändimme hengen mukaisesti? Miten käännän tuotteen ominaisuudet juuri tämän asiakkaan hyödyiksi? Miten saavutan tavoitteeni?

Myynti- ja asiakaspalvelutyötä ei voi koskaan osata täydellisesti. Vaikka faktat olisivat hallussa ja prosessi hoidossa, tarvitaan myös vuorovaikutustaitoja. Siksi asiakasrajapinnassa työskentelevien koulutus on parhaimmillaan siellä, missä työtä tehdään. Mobiiliratkaisut voivat auttaa esimerkiksi tuotetiedon löytymisessä tai argumentoinnin oppimisessa.

Vuorovaikutustaitoja voi harjoitella vaikkapa digitaalisen parityöskentelyn kautta. Erilaisten asiakastilanteiden simulointi sopii erityisesti silloin, kun palvelukin tapahtuu verkon yli.

B2B-myynnissä on tärkeää ymmärtää myyntiprosessi, suunnittelu ja seuranta sekä oma ajankäyttö. Suppilo mahdollisuuksista kaupan klousaamiseen muuttuu eläväksi ja konkreettiseksi, kun sitä saa opiskella hyvin suunnitellun, omalle organisaatiolle tehdyn verkkokoulutuksen avulla. Ehkä sinne CRM:äänkin oppii sitten kirjaamaan ne oikeat asiat?

MPS on toteuttanut vuosien varrella B2B- ja kuluttajayrityksille lukuisia digitaalisia ratkaisuja myynnin ja asiakaspalvelun oppimiseen. Käyttäjälähtöinen suunnitteluprosessimme takaa, että koulutuksesta ei tule pelkkää tuotetietojen luettelointia tai myynnin prosessikaavioita. Luomme sisältöjä, jotka auttavat oivaltamaan, innostumaan ja kohtaamaan.

- Intro Title -

Myynti kasvuun

– tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!

"Kurssit ovat interaktiivisia ja niitä on helpompi tehdä kuin perinteisiä Power Pointeja."
Noora Saloranta, HRD Specialist

Ota yhteyttä

Tatu Artman
Tatu Artman
tatu.artman@mps.fi +358 50 562 7894
TUTUSTU