Verkolla tehoa asiakaspalveluun ja tuotekoulutukseen

Haastavassa markkinatilanteessa korostuu myynnin ja asiakaspalvelun osaaminen yrityksen menestystekijänä. Nopea tiedonkulku uusista tuotteista ja palveluista, ja taito soveltaa tämä tieto asiakastilanteissa parhaalla mahdollisella tavalla edellyttää jatkuvaa uusiutumista ja oppimista.

MPS Prewise on yhdessä asiakasyrityksiensä kanssa kehittänyt asiakkaiden tuote- ja asiakaspalveluosaamista digitaalisen kouluttamisen avulla. Kun myynnin osaaminen ja tukimateriaalit ovat kunnossa voi myyjä keskittyä entistä paremmin asiakastyöhön ja saada enemmän irti myös asiakaskäynneistä. Teho ja tuloksekkuus kasvavat. Asiakaspalvelijat saavat myös uusia käytännön keinoja arkipäivän työhön.

Materiaalia tulee kyetä hyödyntämään myös erilaisilla päätelaitteilla ja erilaisissa tilanteissa, tarvittaessa myös mobiilisti. Tilanteissa joissa täytyy tehdä nopeita päätöksiä on myös tiedon muodolla ja saatavuudella merkitystä. Oikea tieto, oikeassa muodossa lisää tehokkuutta – ei se sanojen määrä vaan muoto ja saatavuus.

Lue lisää case-esimerkeistämme:

Myynti kasvuun – tehoa Mustin ja Mirrin tuotekoulutuksiin!

RAY:n pelituotteet tutuiksi tuotekoulun ja pelivisan avulla

KONE I-Meet opettaa astumaan asiakkaan maailmaan

VR valjasti verkon asiakaspalvelukoulutukseen