Ollaanko online? MPS optimoi digitaalisen kyvykkyytensä pandemiatilanteessa

pe 13. maaliskuuta 2020 08.27.00

Avainosaajien löytämisen ja kehittämisen konsultoija MPS-Yhtiöt Oy optimoi digitaalisen kyvykkyytensä pandemiatilanteessa.

MPS-Yhtiöissä henkilökohtaiset kohtaamiset ja laajemmat kehittämisen tilaisuudet toteutetaan tulevien viikkojen aikana online-muodossa. Suunnitellut asiakastoimeksiannot sekä valmennus- ja asiakastilaisuudet tullaan toteuttamaan monimuotoisesti moderneja työvälineitä käyttäen.

”Haluamme toimia vastuullisesti pandemiatilanteessa niin asiakkaitamme kuin omaa henkilöstöämme kohtaan. Meillä on runsaasti kokemusta ja kyvykkyyttä henkilöarviointien, rekrytointihaastattelujen ja valmennusten toimeenpanosta etänä ja verkossa. Olemme erikoistuneet digitaaliseen oppimiseen, mikä tässä uudessa tilanteessa on jokaisen MPS-Yhtiöiden asiakkaan etu”, kertoo Elina Koskela, MPS-Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja.

Entistä vahvempina eteenpäin

Globaali tilanne haastaa Suomessa toimivia yrityksiä, ja keskeistä onkin huolehtia toiminnan aktiivisuuden ylläpitämisestä kaikin mahdollisin keinoin. Osaajien löytämisen ja kehittämisen tarve ei ole pysähtynyt, ja haluamme palvella asiakkaitamme kaikin keinoin myös tässä tilanteessa.

MPS-Yhtiöt on vuosien varrella kerryttänyt tärkeää kokemusta kansainvälisistä ja sijainnista riippumattomista toimeksiannoista osaajien soveltuvuuden tunnistamisen, henkilövalintojen ja kehittämisen saralla.

”Henkilöarviointien ja rekrytointihaastattelujen toteuttaminen virtuaalisesti etätestausta ja videohaastatteluita hyödyntäen on meille tuttua toimintaa, ja otamme sen tässä tilanteessa käyttöön laajemmin”, kommentoi MPS-Yhtiöiden johtava psykologi Heidi Palo.

Haluamme kannustaa asiakkaitamme edistämään kehittämishankkeitaan, sillä osaamisen systemaattisen ylläpidon ja kehittämisen avulla meidän on mahdollista olla entistä vahvempia, kun tilanne on jälleen normalisoitunut. 

”Tilanteessa, jossa asiakkaillamme saattaa tulla normaalia kiireellisempiä tarpeita siirtää keskeisiä koulutustoimenpiteitään verkkoon, olemme varautuneet reagoimaan hyvin ketterästi ja käynnistämään projekteja nopeasti”, lupaa muutosten jalkauttamiseen ja digitaaliseen oppimiseen erikoistuneen MPS Prewisen toimitusjohtaja Anna Heiliö.

MPS on valjastanut organisaation toimimaan asiakkaidemme hyödyksi uudessa tilanteessa: tulemme kohtaamaan teitä lähiviikkoina niin Skype-, Teams- kuin webinaaritapaamisissa.

”Vastuullisuus pandemian rajoittamisessa antaa mahdollisuuksia oppia paljon virtuaalikohtaamisista, mikä auttaa meitä myös ilmastotalkoiden edistämisessä”, sanoo Elina Koskela.


Voimmeko olla avuksi? Ota yhteyttä!

 

Kirjoittaja Elina Koskela on MPS-Yhtiöiden toimitusjohtaja.

Kirjoittaja: Elina Koskela  Elina Koskela