Myynnin tuki

RAY:n pelituotteet tutuiksi tuotekoulun ja pelivisan avulla

Raha-automaattiyhdistys toteutti yhteistyössä Prewisen kanssa verkossa opiskeltavat Pelituotteet tutuiksi -tuotekoulun ja -tietovisan. Uudella ratkaisulla tuetaan sekä uusien henkilöiden perehtymistä että nykyisten henkilöiden jatkoperehtymistä ja asioiden kertaamista. Kohderyhmänä on oma henkilöstö sekä kumppaniverkosto.

Lue lisää

"Opiskelua ja kertausta omaan tahtiin asiakaspalvelun lomassa."

KONE I-Meet opettaa astumaan asiakkaan maailmaan

KONE on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen näiden tarpeita palvelevia ratkaisuja ja halusi kouluttaa myyntihenkilöstöään arvon luomisessa asiakkaille. Haasteena oli luoda käyttökelpoinen oppimistyökalu kiireisille työntekijöille, joiden käytössä on jo työkalu jos toinenkin ja jotka eivät uusia juuri kaipaa. Oli myös ratkaistava, kuinka tarjota jokaiselle oppijalle jotakin, kun koulutuksen kohderyhmään kuuluvat yhtä lailla 24-vuotias, vastavalmistunut kiinalaismyyjä kuin kokenut ammattilainen, joka on myynyt hissejä vakiintuneilla markkinoilla jo 30 vuotta.

Lue lisää

"Tehokkaimmaksi vaihtoehdoksi valikoitui verkko-oppimisratkaisu, joka tarjoaisi sekä koulutus- että referenssimateriaaleja."

VR valjasti verkon asiakaspalvelukoulutukseen

VR:n matkustajaliikenteen suuret muutokset vaativat asiakaspalvelun henkilöstöltä paljon. Enää ei myydä vain matkalippuja kilometrimäärän mukaan, vaan matkoja ja palveluita. Samalla halu palvella asiakasta entistä paremmin on vain vahvistunut. Asiakaspalvelussa on paljon osattavaa – siksi otettiin verkkokoulutus avuksi.

Lue lisää
Marja-Terttu Kanerva

"Halusimme täydentää koulutuskokonaisuutta verkon avulla ja painottaa palvelua enemmän."

Marja-Terttu Kanerva

Koulutussuunnittelija, VR